Logowanie
Administratorem Państwa danych osobowych jest Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi z siedzibą w Łodzi (93-005) przy ul. Czerwonej 3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@oil.lodz.pl
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w Polityce prywatności.
Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi przypomina swoim członkom o obowiązku aktualizowania danych osobowych w Okręgowym Rejestrze Lekarzy i Lekarzy Dentystów. Szczegółnie: adresu zamieszkania, miejsca wykonywania zawodu, numeru telefonu komórkowego, adresu poczty elektronicznej.
Obowiązek ten reguluje art. 49 ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty z 2009 roku.
Treść przepisu:
1) posiadających prawo wykonywania zawodu:
2) którzy zostali skreśleni z listy członków z powodu śmierci lub utraty prawa wykonywania zawodu;
3) którzy nie stali się członkami izby z mocy ustawy i których dokumenty przekazane zostały okręgowym izbom lekarskim przez administrację szczebla wojewódzkiego.
1) tytuł zawodowy;
2) imiona i nazwisko;
3) płeć;
4) nazwisko rodowe lub poprzednie;
5) imiona rodziców;
6) datę i miejsce urodzenia;
7) numer PESEL;
8) numer paszportu w odniesieniu do lekarza z innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej i lekarza cudzoziemca, który nie posiada numeru PESEL, albo w przypadku nieposiadania paszportu – numer innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
9) numer NIP;
10) obywatelstwo (obywatelstwa);
11) numer ograniczonego prawa wykonywania zawodu i numer odpowiedniej uchwały okręgowej rady lekarskiej lub Naczelnej Rady Lekarskiej w sprawie przyznania ograniczonego prawa wykonywania zawodu i datę jej podjęcia;
12) numer prawa wykonywania zawodu i numer odpowiedniej uchwały okręgowej rady lekarskiej lub Naczelnej Rady Lekarskiej w sprawie przyznania prawa wykonywania zawodu i datę jej podjęcia, a w przypadku przyznania prawa wykonywania zawodu lekarza albo prawa wykonywania zawodu lekarza dentysty, o którym mowa w art. 5 zadania samorządu lekarzy ust. 7 lub art. 5f ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, informację o przyznaniu tego prawa w celu odbycia stażu podyplomowego na czas odbycia tego stażu albo odbycia stażu adaptacyjnego albo przystąpienia do testu umiejętności;
12a) numer odpowiedniej uchwały okręgowej rady lekarskiej lub Naczelnej Rady Lekarskiej w sprawie przyznania prawa wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 5 warunki przyznawania prawa wykonywania zawodu ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty, datę jej podjęcia oraz informację o uzyskaniu prawa wykonywania zawodu na czas nieokreślony;
13) numer rejestracyjny w okręgowym rejestrze lekarzy oraz poprzednie numery rejestracyjne;
14) numer uchwały okręgowej rady lekarskiej w sprawie wpisania na listę członków lekarza będącego dotychczas członkiem innej izby lekarskiej i datę jej podjęcia;
15) numery dotychczasowych zaświadczeń o prawie wykonywania zawodu wraz z określeniem organu wydającego zaświadczenie i datę jego wydania;
16) informację o posiadaniu prawa wykonywania zawodu w innym państwie;
17) nazwę ukończonej uczelni i jej siedzibę;
18) numer dyplomu uczelni medycznej i datę wydania oraz rok ukończenia studiów;
19) datę i miejsce ukończenia stażu podyplomowego lub praktyki przygotowawczej lekarsko-dentystycznej albo datę i miejsce ukończenia stażu adaptacyjnego albo przystąpienia do testu umiejętności;
20) informację o złożeniu Lekarskiego Egzaminu Państwowego lub Lekarskiego Egzaminu Końcowego albo Lekarsko-Dentystycznego Egzaminu Państwowego lub Lekarsko-Dentystycznego Egzaminu Końcowego i datę jego złożenia;
21) datę rozpoczęcia wykonywania zawodu po ukończeniu stażu podyplomowego;
22) rodzaj i stopień posiadanej specjalizacji, tytuł specjalisty, datę ich uzyskania oraz nazwę jednostki organizacyjnej prowadzącej specjalizację;
23) rodzaj umiejętności zawodowej i datę uzyskania świadectwa potwierdzającego tę umiejętność;
24) rodzaj i datę uzyskania stopnia naukowego i nazwę podmiotu nadającego stopień;
25) rodzaj i datę uzyskania tytułu naukowego i nazwę organu nadającego tytuł;
26) potwierdzenie dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego oraz liczbę uzyskanych punktów edukacyjnych;
27) nazwę, adres miejsca pracy, numer telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej, numer statystyczny REGON oraz datę zatrudnienia, stanowisko (u każdego kolejnego pracodawcy, poczynając od daty rozpoczęcia wykonywania zawodu lekarza);
28) informację o prowadzeniu indywidualnej praktyki lekarskiej, indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej lub udzielaniu świadczeń zdrowotnych w ramach grupowej praktyki lekarskiej i numer wpisu do właściwego rejestru praktyk lekarskich;
29) informację o wykonywaniu zawodu lekarza w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej;
30) datę rozpoczęcia ostatniej przerwy w wykonywaniu zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
31) informację o zaprzestaniu wykonywania zawodu lekarza na czas nieokreślony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
32) informację o ograniczeniach w wykonywaniu zawodu lekarza;
33) informację o zawieszeniu w wykonywaniu zawodu lekarza;
34) informację o podjęciu wykonywania zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
35) informację o emeryturze lub rencie, datę przyznania, nazwę organu wydającego decyzję;
36) adres miejsca zamieszkania, numer telefonu oraz numer faksu i adres poczty elektronicznej, o ile je posiada;
37) adres do korespondencji;
38) kod jednostki terytorialnej dla celów statystycznych (NTS) - miejsca stałego zamieszkania;
39) funkcje pełnione w samorządzie lekarskim, datę wyboru i zakończenia pełnienia funkcji;
40) informację o ukończonych wyższych studiach innych niż medyczne, o ile lekarz wyrazi zgodę na przekazanie tych danych;
41) datę ważności zezwolenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej na wykonywanie zawodu lekarza cudzoziemca, wydanego na podstawie art. 3 ustawy z dnia 28 października 1950 r. o zawodzie lekarza (Dz. U. poz. 458 i 489, z 1956 r. poz. 61, z 1989 r. poz. 158 oraz z 1993 r. poz. 78) albo na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 10 czerwca 1927 r. o wykonywaniu praktyki dentystycznej (Dz. U. z 1934 r. poz. 32 i 976, z 1938 r. poz. 628, z 1947 r. poz. 104 oraz z 1989 r. poz. 158);
42) numer seryjny i datę wystawienia dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu;
43) numer seryjny i datę wydania duplikatu dokumentu uprawniającego do wykonywania zawodu;
44) informację o skreśleniu z rejestru;
44a) datę zgonu – w przypadku śmierci lekarza;
45) identyfikator operatora rejestru i datę pierwszego wprowadzenia danych.
1) zmianie danych, o których mowa w ust. 5 pkt 2, 10, 12, 16, 22–31 i 34–37;
2) utracie dokumentu „Prawo wykonywania zawodu lekarza” albo „Prawo wykonywania zawodu lekarza dentysty”.
W celu uaktualnienia danych prosimy o kontakt z Działem Rejestru:
Koordynator działu: Izabela Fornalska
tel. 42 683 17 15
e-mail: i.fornalska@oil.lodz.pl
I piętro, pok. 9
Rejestr Lekarzy i Lekarzy Dentystów:
Ewa Lenartowicz
(także SMK)
tel. 42 683 17 17
e-mail: rejestr@oil.lodz.pl
Kinga Karbowska
(staże podyplomowe, SMK)
tel. 42 683 17 14
e-mail: staz@oil.lodz.pl
Joanna Wencel
e-mail: joanna.wencel@oil.lodz.pl
tel. 42 683 17 29
I piętro, pok. 9