Logowanie

Zaloguj za pomocą
PWZ i hasła

Zaloguj przez
login.gov

Administratorem Państwa danych osobowych jest Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi z siedzibą w Łodzi (93-005) przy ul. Czerwonej 3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@oil.lodz.pl

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w Polityce prywatności.

Lekarz przedsiębiorca

Kontakt

Beata Krawiec
tel. 42 683 17 42
e-mail: praktyki@oil.lodz.pl

I piętro, pok. 9

  • UWAGA! WAŻNA ZMIANA W SYSTEMIE RPWDL

    Od 23 sierpnia 2024 roku wchodzi kolejny etap procesu wdrażania RPWDL 2.0 (rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/).

    • w systemie RPWDL 2.0 będą obsługiwane wnioski o nowy wpis do rejestru praktyk zawodowych
    • w RPWDL 1.0 zostanie zablokowane wprowadzanie wniosków o nowe wpisy do rejestru praktyk zawodowych, z wyjątkiem wniosków dotyczących rejestrowania istniejącej w RPWDL 1.0 praktyki zawodowej na obszarze nowego organu rejestrowego,
    • wnioski oraz księgi istniejące w RPWDL 1.0 będą nadal obsługiwane w rejestrze 1.0.

    INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU O PIERWSZY WPIS DO REJESTRU PRAKTYK ZAWODOWYCH (od 23 sierpnia 2024r.)

    Uwaga!
    Pracownicy organów rejestrowych nie będą mogli dokonać żadnych modyfikacji na wnioskach złożonych przez wnioskodawców. Wymagane poprawki mogą wprowadzić jedynie wnioskodawcy. (dotyczy RPWDL 2.0)

    Więcej informacji: Rejestr Praktyk Zawodowych

  • Obowiązek statystyczny za 2023 rok

    Wydział Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego uprzejmie informuje, że zgodnie z art. 30 § 1 ust. 3 Ustawy o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995 r. (Dz.U. 2020 poz. 443 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2019 r. w sprawie Programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2020 (Dz. U. poz. 2366 z późn. zm.), podmioty lecznicze wpisane do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą mają obowiązek złożenia sprawozdań statystycznych.

    Podmioty o liczbie pracujących powyżej pięciu osób (niezależnie od formy zatrudnienia) składają sprawozdania wyłącznie w formie elektronicznej poprzez stronę internetową https://ssoz.ezdrowie.gov.pl lub www.cez.gov.pl – zakładka:  Projekty/Statystyka/SSOZ.
    W przypadku podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż pięć osób dopuszcza się przekazywanie danych w formie papierowej, jednak aktualne formularze obowiązujące w 2022 roku (za rok 2021) muszą być pobrane ze strony Centrum e-Zdrowia (zakładka: Projekty/Statystyka/Formularze).

    Sprawozdania w formie papierowej należy przesyłać na adres:

    Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    Wydział Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej - Oddział Zdrowia Publicznego
    ul.Piotrkowska 104, 90-926 Łódź

    Wypełnienie sprawozdań wymaga zarejestrowania się w Systemie Statystyki w Ochronie Zdrowia (SSOZ). Dostęp do systemu znajduje się na stronie https://ssoz.ezdrowie.gov.pl
    Konta użytkowników, którzy wypełniali sprawozdania w latach ubiegłych pozostają aktywne.

    Uwaga!
    Sprawozdania MZ-88 i MZ-89 dotyczące kadry są obowiązkowe dla wszystkich podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz dla praktyk zawodowych 

    Sprawozdania przypisywane są jednostkom na podstawie kodów resortowych figurujących w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/) oraz na podstawie ankiety, która pojawia się przy pierwszym logowaniu do systemu w danym roku sprawozdawczym.
    Ankietę należy bezwzględnie wypełnić. Niewypełnienie może skutkować brakiem sprawozdań lub przypisaniem niewłaściwych formularzy.

    Przed sporządzeniem sprawozdań należy zapoznać się z objaśnieniami zamieszczonymi na każdym formularzu statystycznym albo na stronie internetowej Centrum e-Zdrowia.
    Informacji udzielają pracownicy Oddziału Zdrowia Publicznego Wydziału Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi:
    tel.: 42 664-10-36, 42 664-10-56, 42 664-10-68, 42 664-10-72.

     

    W przypadku sprawozdań:

    •  z zakresu medycyny pracy (MZ-35A, MZ-35B) pytania prosimy kierować do właściwego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (nr telefonu 42 631 46 71);   
    • z zakresu karty szpitalnej MZ-Szp11b oraz sprawozdań MZ-15, MZ-19 i MZ-30 informacji udziela  Instytut Psychiatrii i Neurologii (nr telefonu 22 21 82 225);
    • z zakresu medycyny szkolnej (MZ-06) na pytania odpowiadają administratorzy CeZ oraz  pracownicy Instytutu Matki i Dziecka  (nr telefonu 22 32 77 410).

    W sprawach technicznych prosimy o kontakt z Centrum e-Zdrowia.

    Przypominamy, że za niewywiązywanie się z obowiązku statystycznego bądź przekazywanie danych statystycznych po upływie wyznaczonego terminu grożą konsekwencje prawne określone w art. 57 i 58 ustawy o statystyce publicznej.

     

    Formularze sprawozdań dostępne są na stronie:
    https://cez.gov.pl/projekty/statystyka/formularze/

     

  • Opłaty

    Wpis do rejestru prywatnych praktyk  - 149 zł

    Zmiana wpisu do rejestru - 74,50 zł

    Wpłaty należy dokonywać na rachunek bankowy:
    Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi
    PKO BP SA I/O w Łodzi 98 1020 3352 0000 1602 0010 0362

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.